تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

۱۰۰" مون را گذاشتیم| ایکس ویژن سنگ تمام گذاشته!

اخیرا کاربران تمایل به خرید تلویزیون ایکس ویژن در ابعاد بزرگ‌تر دارند، به طوری که از هر ۱۰ مصرف‌کننده ۸ نفر صفحه نمایش بزرگ را انتخاب کردند. به همین دلیل با توجه به علاقه کاربران، ایکس ویژن ۱۰۰ خودش را گذاشت و یک محصول تمام عیار به بازار عرضه کرده.

رویداد۲۴ برند ایکس ویژن، با بیش از دو دهه تجربه در زمینه تکنولوژی، همواره به دنبال ارائه محصولاتی با بالاترین کیفیت بوده است و همیشه توجه به نیازهای مشتریان و پاسخگویی به تقاضای بازار را در اولویت خود قرار داده. اخیرا کاربران تمایل به خرید تلویزیون ایکس ویژن در ابعاد بزرگ‌تر دارند، به طوری که از هر 10 مصرف‌کننده 8 نفر صفحه نمایش بزرگ را انتخاب کردند.

به همین دلیل با توجه به علاقه کاربران، ایکس ویژن 100 خودش را گذاشت و یک محصول تمام عیار به بازار عرضه کرده. تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن دارای قابلیت‌های منحصر به فردی است که باید بگوییم ایکس ویژن سنگ تمام گذاشته. تا انتهای مقاله همراه باشید تا ویژگی‌های این محصول جذاب را بررسی کنیم.

۱۰۰

چرا تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن؟

خرید تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن، برای کسانی که می‌خواهند هر شب در خانه خود تجربه‌ای همانند سینما داشته باشند، ایده‌آل است. کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که هر صحنه یا یک فیلم سینمایی پرجزئیات و پرهیجان را با رنگ‌های دقیق و زندگی‌بخش مشاهده کنند. همچنین برای گیمرها که به دنبال یک تجربه بازی خوب و برنده شدن هستند، عالی است.

از مهمترین ویژگی‌های تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن:

  • فناوری تصویری QLED
  • فناوری گوگل تی وی (Google TV)
  • نرخ تازه سازی (Refresh Rate) 120 هرتز
  • تکنولوژی صدا Dolby Atmos (امکان پخش صدا سه بعدی)
  • فناوری MEMC

 تصاویری خیره‌کننده با فناوری‌های نوین

تلویزیون 100 اینچ X15 با بهره‌گیری از تکنولوژی QLED و + HDR10، تصاویری با جزئیات دقیق و رنگ‌هایی زنده و واقعی را به نمایش می‌گذارد. فناوری QLED با استفاده از نقاط کوانتومی، تصاویر را با بیش از یک میلیارد رنگ و وضوح فوق‌العاده به نمایش می‌گذارد.

هر کدام از این فناوری‌ها به طور جداگانه طراحی شده‌اند تا تجربه‌ای نزدیک به واقعیت را فراهم آورند، اما هنگامی که با هم ترکیب می‌شوند، یک تجربه تماشایی بی‌نظیر را ایجاد می‌کنند.

۱۰۰

صدایی قدرتمند و رسا همانند حضور در سینما

علاوه بر تصاویر خیره‌کننده، تلویزیون xvision X15 100 اینچ با بهره‌گیری از تکنولوژی صوتی Dolby Atmos، صدایی فراگیر و سه بعدی ارائه می‌دهد که محیط‌ها و صحنه‌های فیلم‌ها را با جزئیات کامل و عمق بیشتری به گوش می‌رساند. این فناوری به شما این امکان را می‌دهد که صداها را نه تنها از دور و بر، بلکه از بالا و پایین نیز تجربه کنید، ایجاد حسی که انگار در وسط فیلم و صحنه هستید.

کیفیت بی‌نقص حرکتی با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که گیمرها در هنگام انتخاب تلویزیون به آن توجه می‌کنند، پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی متغیر است. تلویزیون 100 اینچ X15 ایکس ویژن  با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز، تصاویر حرکتی سریع و داینامیک را با کمترین میزان تاری و قطعی تصویر ارائه می‌دهد. به همین دلیل تضمین‌کننده تجربه‌ای روان و بدون نقص در هنگام بازی است.

۱۰۰

هیجان تماشای سرعت با تکنولوژی MEMC

فناوری MEMC اطمینان حاصل می‌کند که حتی در سریع‌ترین صحنه‌های حرکتی، کیفیت تصویر شفاف و بدون تاری باقی بماند. به طور مثال حرکات سریع در ورزش‌ها یا فیلم‌های اکشن بدون هرگونه تاری یا افت کیفیت نمایش داده می‌شوند. این قابلیت برای طرفداران ورزش و بازی‌های ویدئویی که به دنبال یک تجربه شفاف و بدون وقفه هستند، بسیار ایده‌آل است.

امکانات هوشمند، دروازه‌ای به دنیای سرگرمی

پلتفرم Google TV در تلویزیون X15 ایکس ویژن، جهانی از امکانات و سرگرمی را به خانه‌ها می‌آورد. این سیستم عامل مدرن، کاربران را با آرشیوی عظیم از محتوای دیجیتالی شامل فیلم‌ها، سریال‌ها، برنامه‌های زنده و مستندها از سرویس‌های مختلف استریمینگ پیوند می‌زند.

این ویژگی‌ها تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن را به یک مرکز سرگرمی خانگی کامل تبدیل می‌کنند، که برای خانواده‌ها و علاقه‌مندان به تکنوژی، ایده‌آل است.

جمع بندی

تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن، با ترکیبی از فناوری‌های پیشرفته و امکانات کاربردی در ابعاد بزرگ، انتخابی برتر برای هر کسی است که به دنبال بهترین کیفیت تصویر و صدا، به همراه امکانات هوشمند و گیمینگ است. با تکنولوژی پیشرفته و وضوح تصویر بی‌نظیر، هر برنامه، فیلم، یا بازی، تجربه‌ای متفاوت و فراموش‌نشدنی را به ارمغان می‌آورد.

برچسب ها: لوازم خانگی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان